Ikan Laga / karin Half Moon Beta Yang Gila Cun Ganas

Asyik layan politik, memang kepala otak jadi biul. Ko kata ko pejuang, aku kata aku pejuang. Pejuang untuk poket sendiri. Lantak ko lah. Janji aku buat duit.. Saper yang minat ikan laga atau ikan karin pun ada yang orang panggil. Mmg best habis time kecik pelihara ikan ni. Dengan ekornya yang lebat.. Fuhhh, cun habis.. Aku dulu pun ada pelihara banyak ekor. Buat laga dengan ikan sepilar..

Aku ada terbaca dalam blog hasrulhassan pasal ikan laga. Kebetulan aku pun mmg minat ikan ni. Tapi skrng malas dah nak pelihara. Baru aku tau yang jenis ekor lebat ni nama dia Half Moon Beta. Tetiba datang minat nak pelihara balik.. Nah korang tengok jerla gambar yang aku share.. Lawa gerbang macam rambut rosmah.

(HasrulHassan)

Post a Comment

4 Comments

  1. ikan laga pas umno dap pkr gbh

    ReplyDelete
  2. Dunia dah saat akhir zaman semua manusia asyhik cari jalan nak laga dan gaduh je dari yg alimhingga yg jahil kaya dan mixkin

    ReplyDelete
    Replies
    1. statement ko ni boleh jadi rujukan ahmad maslan.

      Delete
  3. Nama terbaru ikan laga Roshalf Moonajib

    ReplyDelete